Onxeo Ordinary and Extraordinary General Meeting on April 6, 2016 // DANISH TRANSLATION: Onxeo ordinær og ekstraordinær generalforsamling den 6. april 2016

NB! FOR DANISH TRANSLATION, SCROLL DOWN.

Paris (France), Copenhagen (Denmark)   Onxeo S.A. (Euronext Paris, NASDAQ Copenhagen: ONXEO), an innovative company specializing in the development of orphan oncology therapeutics, today announced that Onxeo’s shareholders are invited to attend the Company’s Combined Ordinary and Extraordinary General Meeting which is being held on April 6, 2016 at 10.00 AM CET at Onxeo’s headquarters: 49 Boulevard du Général Martial Valin, 75015 Paris, France.

The official notice of the General Meeting was published in the French Republic’s Bulletin des Annonces Légales Obligatoires (i.e. the “Bulletin of Mandatory Legal Announcements”) on March 2, 2016 and includes the agenda, the draft resolutions, and information on attendance and voting procedures. Under the conditions set out in current legislation, you can find the notice in its full length, together with all other related documents, on Onxeo’s website: http://www.onxeo.com/en/investisseurs/assemblee-generale/.

The above-mentioned documents are available to shareholders at the company’s headquarters and on the Company’s website. Shareholders may request to receive the documents by sending their request and postal or email address to Onxeo either by airmail (Direction Financière – 49 boulevard du Général Martial Valin, 75015 Paris, France), fax (+33 1 45 58 08 81), or email (investors@onxeo.com).

DANISH TRANSLATION:

Paris (Frankrig), København (Danmark) – Onxeo S.A. (Euronext Paris, Nasdaq Copenhagen: ONXEO), et innovativt selskab med speciale i udvikling af lægemidler til behandling af sjældne kræftsygdomme, har i dag offentliggjort, at Onxeos aktionærer inviteres til at deltage i selskabets ordinære og ekstraordinære generalforsamling, som afholdes den 6. april 2016 kl. 10.00 på Onxeos hovedkontor: 49 Boulevard du Général Martial Valin, 75015 Paris, Frankrig.

Den officielle indkaldelse til generalforsamlingen er offentliggjort i den franske republiks Bulletin des Annonces Légales Obligatoires (svarende til Statstidende) den 2. marts 2016, og indeholder dagsorden, fremsatte forslag og oplysninger om deltagelse og afstemningsprocedurer. I henhold til betingelserne i den gældende lovgivning, kan du finde indkaldelsen, og alle andre relaterede dokumenter, i sin fulde længde på Onxeos hjemmeside: http://www.onxeo.com/en/investisseurs/assemblee-generale/.

Aktionærerne kan få adgang til ovennævnte dokumenter på selskabets hovedkontor og på selskabets hjemmeside. Aktionærerne kan anmode om at få tilsendt disse dokumenter ved at sende en forespørgsel til Onxeo pr. brev (Direction Financière – 49 boulevard du Général Martial Valin, 75015 Paris, Frankrig), pr. fax (+33 1 45 58 08 81) eller pr. e-mail (investors@onxeo.com).